Sunday, 22 July 2012

NOSTALGIA TARAWIH...

Malam ni dah malam ketiga tarawih..alhamdulillah dapat menyempurnakannya bersama Aiman yang masih bersemangat nak pergi solat di Masjid Taqwa...teringat sangat masa waktu kecik2 dulu..ikut ayah berjamaah di Masjid..kini giliran aku bergelar ayah, apabila aiman bersemngat nak pi solat tarawih ja ingat waktu2 dulu di kampung..yg best di kampung ada moreh hehe...paling teringat waktu malam2 kat kampung tradisi bakar jamung...cukup meriah...sekitar kampung di tepi2 jalan penuh dengan jamung. Kini kehidupan di tempat orang tidak sama sebagaimana di tempat sendiri. Kenangan tetap dalam ingatan..

PORTABLE BATTERY CHARGER


Alhamdulillah...baru2 ni dapat pergi ke majlis Perhimpunan Perdana Imam dan AJK Masjid seluruh Malaysia bersama DS Najib Razak. Kebetulan dapat bertolak awal sehari dan menginap di Hotel Cititel Express. Apalagi sampai ja hotel..ptg terus ajak member pi Plaza Low Yat..rasanya dah begitu lama tak jejak plaza ni...bila sampai ja kat situ apalagi cam dipukau hehe...semua tingkat kami teroka..hehe bila datang ngan kengkawan syoq sikit boleh lepak lama2...jalan punya jalan aku dapat la jugak benda alah ni..portable charger...lama sgt dah dok mencarinya..tawar punya tawar dapat la harga RM120..haha lepas ni xtimbul lg masalah aku nak kena matikan internet hp..matikan sync..untuk jimat bateri hp..lepas ni dah xda masalah..hihi

Wednesday, 18 July 2012

Wednesday, 11 July 2012

JADUAL CUTI GANTI SESI JUL-DIS 2012

Nampaknya semester kena ganti hari sabtu sebanyak lapan kali...aduyai...hari sabtu cukup la tak bersemangat nak kerja..nak tak nak kena la kerja sebabnya cuti nak sangat hehe

posted from Bloggeroid

Tuesday, 10 July 2012

UJIAN KECENDERUNGAN FARDHU AIN

Seperti lazim setiap awal semester satu ujian penentuan tahap pengetahuan fardhu ain diadakan kepada pelajar ikm....





posted from Bloggeroid